Voor De Haagse Hogeschool hebben we een studiekiezer campagne ontwikkeld genaamd “Morgen is van mij”, die zich richt op het inspireren en motiveren van toekomstige studenten.
Ons creatieve voorstel omvatte de ontwikkeling van een dynamische brand movie, waarin de verhalen van studenten uit verschillende studierichtingen werden belicht. Elke student had een interactie met het centrale symbool: de zeepkist, die staat voor het pad naar het bereiken van hun idealen.
Naast de brand movie hebben we zes domeinvideo's geleverd waarin we dieper doken in de ambities van elke student, in lijn met de toekomstvisie en mogelijkheden van het domein. Deze video's helpen toekomstige studenten zich te identificeren met de personages en domeinen.
Na akkoord op onze offerte, nodigen wij alle stakeholders uit tot een kick-off sessie. Dit vindt online, bij ons- of bij jullie op kantoor plaats. Tijdens deze sessie is het hoofddoel een gezamenlijke visie te creëren, om effectief de volgende fase in te gaan. Denk aan:
Bij definitief akkoord op het concept, regelen wij alles om over te gaan tot de productie! Zo schrijven wij het script, denken shot-lists uit en maken een planning voor de draaidag(en). Dit natuurlijk altijd in samenwerking en volledig in lijn met het concept.
Na definitief akkoord op al het voorbereidende week, gaan we produceren. Creativiteit drijft ons tot het maken van vernieuwende oplossingen die verhalen tot leven brengen en een blijvende impact hebben.
De productie is goed gegaan en alle benodigde beelden zijn opgenomen! We delen een samenvatting van de draaidag(en) en nogmaals de post-productie planning. Aan de hand van het concept maken wij de V1. Door gerichte feedback, komen we in samenwerking tot het beste eindproduct!
Na definitief akkoord op de deliverables, nodigen we de opdrachtgever uit voor een project evaluatie. Zo worden we samen beter!
Deze content wordt niet alleen ingezet op social media, maar ook in tramreclame en in alle studiekiezer campagnes van De Haagse Hogeschool voor de komende jaren.
Door deze brede en consistente inzet van de campagne "Morgen is van mij", hebben we een krachtige boodschap overgebracht die de fantasie van toekomstige studenten moet prikkelen.