Wat jij wilt - studiekiezer campagne

Bekijk video

Het ROC Mondriaan zocht een partner die een concept en brand movie kon ontwikkelen voor een crossmediale campagne, gericht op Generatie Z. Onze aanpak was om een onderscheidend concept te ontwikkelen dat niet alleen aansluit bij de identiteit van ROC Mondriaan, maar ook flexibel genoeg is om te vertalen naar verschillende kanalen, waaronder bioscoopreclames en social campagnes.

ROC Mondriaan
October 2023
Brand movie
Onze aanpak

Het concept “Wat jij wilt” draait om de veelzijdigheid en persoonlijke ontwikkeling die ROC Mondriaan biedt. Bij het ROC Mondriaan kunnen studenten kiezen uit meer dan 260 mbo-opleidingen op verschillende niveaus.

In de brand movie hebben we gekozen voor een dynamische cameravoering met een diversiteit aan studenten om een authentiek en persoonlijk beeld van ROC Mondriaan te schetsen. De kleuren rood, geel en blauw, die kenmerkend zijn voor ROC Mondriaan, hebben we verwerkt in de brand movie door middel van achtergronden, kleding en belichting.

No items found.
No items found.

Aanpak

Swipe to explore
No items found.
Het eindresultaat

Naast de brand movie hebben we alle video’s geleverd voor een effectieve campagne op YouTube, TikTok en Instagram. Daarnaast hebben we materiaal ontwikkeld voor tram- en bioscoopreclame.

Als antwoord op de vraag van ROC Mondriaan hebben we een onderscheidend concept en brand movie gecreëerd, afgestemd op de identiteit en flexibel genoeg voor diverse kanalen. Het eindresultaat is een krachtige boodschap die de veelzijdigheid en kansen bij ROC Mondriaan belicht en de aandacht van de jonge studiekiezer trekt.

Misschien ook interessant?